Ko pride do ločitve…

Čedalje bolj pogosto se dogaja, da se sklenjene zakonske zveze iztečejo v ločitev. Ločitev prinaša veliko sprememb. Pri teåm pa ni prav nič pomembno, kdo je kriv, da je prišlo do omenjene situacije. Za ločitev zadostuje, da je postala nevzdržna za enega izmed partnerjev. V primeru, da sporazumna razveza zakonske zveze zaradi nezglajenih odnosov med zakoncema ni mogoča, lahko pravni strokovnjak, kot je odvetnik v Ljubljani zakoncema pomaga pri ločitvi oziroma razvezi zakonske zveze. Odvetnik ima ustrezno pravno znanje in izkušnje, zato bo ločitev brez dvoma strokovno izpeljana.

Kako se deli premoženje med zakoncema?

Ločitev nosi s sabo veliko posledic. Gre za zapleteno situacijo. Poleg čustvenih pretresov se morata razvezana zakonca ubadati še s finančnimi posledicami ločitve. Denar velikokrat zaneti spore v nekoč še tako gorečih razmerjih. Ko pride do ločitve, se je potrebno lotiti tudi delitve premoženja med bivšima zakoncema. Premoženje, ki ga zakonca pridobita z delom v času trajanja zakonske zveze, je njuno skupno premoženje in delitev premoženja, ločitev je vzrok za delitev premoženja, se opravi tako, da sta deleža zakoncev na skupnem premoženju enaka. Včasih pa je težko natančno določiti, koliko znaša obseg celotnega premoženja bivših zakoncev. Delitev premoženja, ločitev in nesoglasja med bivšima zakoncema lahko torej precej zmešajo štrene. Takrat ločitev postane resnično trd oreh. Zato je več kot dobrodošla pravna pomoč, ki jo nudi odvetnik v Ljubljani. V primeru, da zakonca skupnega dogovora ne moreta skleniti, je potrebno izvesti sodni postopek, v katerem se nato ugotavlja obseg premoženja in opraviti delitev premoženja ločitev.

Delitev premoženja v primeru ločitve ni torej nič kaj prijetna situacija. Pomembno je, da je opravljena strokovno. Zato je priporočljivo, da se zadeve loti izkušeni pravni strokovnjak – odvetnik v Ljubljani, ki bo delitev premoženja uspešno zaključil. S svojim pravnim znanjem in izkušnjami svoje stranke ne bo razočaral.